czwartek, 26 kwietnia 2012

Part 2

Elo!:D. Uwierzycie?! żyję,żyję po wywiadówce,i było źle jak myślałam a wręcz przeciwnie,było bardzo dobrze;D. Na zakończenie wczorajszego fajnego dnia skoczyłam sobie po shake ;D. Dzisiaj dodam dalszą część  mojej playlisty z YouTube. Zostałam zajebiście wkurzona na moisku szkolnym do koszykówki, ponieważ jedna dziwucha mi sypneła że nie jestem godna nazwy Beliberki, bo nie mam z tych różnych pierdułek z JB(np.koca,tony plakatuw,itd,itp).Ale ja nie byłam lepsza i pojechałam po niej jeszcze bardziej niż ona po mnie,ale o tym to kiedy indziej ;P.
                                       
                                           Tutaj pare zdjęć kture znalazłam w telefonie;D




(Bieber rozwalił trndsy na tt) ;D




                                                                        Olo u fotografa :)


 Wczorajszy Shake;d

I Random ja ;D


PART 2!!!

Rihanna-Only Girl <3
                                      

Miley Cyrus-When I look at you <3

Katty B ft Ms.Dynamite-Lights On <3

David Guetta ft Nicki Minaj-Turn Me On <3

Demi Lovato-Give a heart Break <3


No To na dzisiaj to koniec.Następna notka niebawem.
Czekam na komentarze!:)

<3



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz