wtorek, 24 kwietnia 2012

Elo!;D Jutro mam wywiadówkę więc w związku z tym mam wolne do szkoły, ale za to nie ucieszyła mnie wiadomość że to mama idzie na tą wywiadówke a nie tata, z tata zawsze było lepiej bo on dał mi jedno kazanie , a z mamą jest troche inczej.Mama wymyśliła że polecę do Polski 26 maja, i nie wiem czy zdążę na kuczyc się na końcowe testy i czy wogule mnie ze szkoły puszczę 2 tygodznie wcześniej.Ale nie będe wam przynudzać.
Jak głości nagłówek dzisiaj dam pierwszą część piosenek kture mam na playliście na YouTube ;D
 

  So Here We Go!!! ;D...


Jasmine Villegas-Maquerade <3

Lil Wayne ft Bruno Mars-Mirror <3

Far East Movement ft Rayan Tedder-Rocketter <3


Justin Bieber-Never Let You Go <3<3

Lips Like Sugar-Nie wiem czyje to jest ;-/ <3

Na dzisiaj to tyle w następnej notce następne piosenki,i może znajdą sie jakieś zdjęcia ;D
A ja wciąż czekam i liczę na jakie kolwiek komentarze;)
A wam kturaś z piosenek sie podoba?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz