środa, 8 lutego 2012

Siedzac tak sobie i sluchajac muzyki lecacej ze sluchawek pszypomnialo mi sie ze dawno cos tu dodawalam i by sie pszydalo cos dodac,i tym oto sposobem dodaje ta nocie xD.Dzisiaj mi sie znowu zaspalo do szkoly,mialam dodac zdjecia z urodzin,wiec dzisiaj dodam ,w tamtym tygodniu za wygranie tak jakby konkursu na najlepsza klase roku szkolnego,wychowawczyni zorganizowala nam wypad na lyzwy w godzinach lekcyjnych ,normalnie myslalam ze sie przeslyszalam gdy nam to oznajmila,a jeszcze wspominala kiedys ze bedzie nagroda,ale kto by pomyslal ze bedzie to wypad nalyzwy,wiec dodam tez zdjecia z lyzew :).

Heh ale w niedziele to mialam pszeboje.Poszlam z psem i nawet rodzice ze mna poszli na takie duze boisko i tam z mysla za mi nie ucieknie nigdzie bo to takie spokojne zwierze(chociaz sama teraz sie przekonalam ze to tylko pozory i w srodku siedzi daibelek) spuscilam psa ze smyczy,i najpierw bylo wszystko ladnie pieknie,ale jak sie potem rozbrykal to nie szlo go zlapac,gdy juz go prawie mialam to mi z przed rak uciekal. Z tej mojej bezslilnosci zaczelam sie sama z siebie smiec,a o rodzicach pozwulcie ze juz nie wspomne.No ale wkoncy po dlugich próbach go zlapalam.

A teraz cos z innej paki i to nie jest wesole.A wiec slyszeliscie ze Hana Hwang nie zyje?,Hana chorowala na progarie(jesli ktos nie wie co to za choroba to jest to taka przedwczesna starosc.) i miala tylko 13 lat,i umarla w tak mlodym wieku.Umieraja takie mlode niewinne dzieci dajac przyklad: np.Hana Hwang lub 6 miesieczna Madzia.

Uhhh...ale sie rozpisalam.No to teraz fotki na temat.
































 I na sam koniec chciała bym pozdrowic moją kochaną facebookową siostrę,

                                                                       Wasza Paulina<3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz