środa, 11 stycznia 2012

Yo People!. najpierw muszę przeprosić że tak długo nic nie pisałam,ale najpierw nie było o czym lub czasu nie było a potem zapomniałam hasła,myślałam że coś rozkurwie.Jak tam u was wogulę Sylwester?.Bo u mnie najpierw był żal,smutek,i płacz a potem było zajebiście a tak dokładniej to dlatego że mi mama najpierw za cholerę nie chciała puścic 50 km po za dom,a potem poszła się kimnąć i mi pozwoliła, więc ogulnie było spoko.
Nie wiem czy karzdy wie ale w sobotę o 22:00 będzie czas z największymi ciachami,więc odbywa się głosowanie --->( http://www.viva-tv.pl/news/weekend-z-najwiekszymi-ciachami/ ),Mam nadzieje że będziecie głosować na BIEBERA,bo ma dużą konkurencje, a mianowicie to:
Redfoo z LMFAOMrozuEminemJay-Z
Justin Timberlake

Sean Paul
Ernique Iglesias
Ricky Martin A jednak największą konkuręcją jest...ŁOZO Z AFROMENTAL. Nie wiem jak wy ale ja się byhł po nich tego niigdy nie spodziewała.Więc jeśli morzecie to głosujcię na bieberka bo na obecną chwile Bieber przegrywa;/. 

Aha i jeszcze jedna sprawa Dziewczyny konta @PolishBieberDay,@BieberUpdatesPL i @therealhoneyy tworzą wielką akcje na swojej stronie  http://officialpolishbeliebers.blogspot.com/  i bym was baaaardzo prosiła żebyście się do nich zgłaszały jeśli jesteś #PolishBeliber.




Jeśli maci jakie kolwiek pytania to pytajcie w komentarzach a w następnej notce wam odpowiem :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz