środa, 25 stycznia 2012

Miksio Fiksio:D

Dzisiaj zaspałam do szkoły co mi się zdarza często w ostatnich dniach, więc poszłam na 2 lekcje.
W Poniedziałek wreszcie założyłam sobię tumblra ( http://hardsituations.tumblr.com/ ),przez 30 min się siłowałam zmienić język ale mi się nie udawało dopuki Piegusek mi nie pomógł,(odrazu ci dziękuję bo jaki by był mój świat bez ciebie?! :*). Dzisiaj jak wracałam z koleżanką ze szkoły to takich dwóch idiotów z mojej klasy wepchnełi nas w zaspy,a jak to się mówi ząb za ząb, więc my lepsze nie byłyśmy i tak się zaczeła walka w śniegu, do domu wróciłam caluśka mokra.Gdyby mnie mama zobaczyla to by mnie zagryzła.Cały weekend spałam u brata,strasznie mnie jednak zdziwiło gdy zaproponował mi wypad do centrum i do kina 7D i na młot,czyżby mój brat postanowił się zmienić w stosunku do mnie?,bo raczej nigdy mi nic nie kupował ani nigdzie nie zapraszał :D.Ostatnio myślę o jakimś konkursie do zrobienia,ale jak coś wymyśle to dam znać na blogu.;)


A teraz coś z innej paki. Mam 101 wyświetleń!.,jejku jak się ciesze i strasznie dziękuję  wam którzy czytają bloga. Nie mam bladego pojęcia jak wam dziękować. (ps.jak morzecie to zostawicie po sobie jakis ślad;* )

I parę fotek,mi najbardziej podobają się te z tym bialuteńkim śniegiem ;D. A wam się jakieś podobają jak tak to które?













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz