niedziela, 29 lipca 2012

I'M BACK!!!! :D



Hello;d. Wreszcie wrócilam do domu wakacje były najgorsze jakie mogłam sobie wymarzyć.Przez jakieś 2 tygodnie pałętalam się z siostrą do zmroku. Potem wyszlo tak że pojechalam do Gdańska. A przez resztę czasu mojego pobytu w Polsce,opiekowałam się dzieciakami.Jedynym plusem jest tylko to że byłam 3 razy na plaży...chociaż było też pare fajnych innych chwil;pp.Teraz wruciłam i też przez tydzień się opiekuję bratańce, a za nie całe 3 tyg znowu do szkoły.Ale co ja was tu zanudzam moimi "wspaniałymy" wakacjami ?...  .Mam zamiar nagrać cover piosenki i wrzucić na stronkę,spróbuję co mi tam zaszkodzi,raz się żyję;p.
+ mam zamiar zmienić też wygląd bloga na bardziej ciekawy, i dodać pare zdjęć z wakacji ale to dopiero od nastepnej notki.;D
Bye ;***
(pamiętajcie że każdy komentarz zawsze jest tu mile widziany:))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz