wtorek, 10 kwietnia 2012

Święta i Zmiana

hey,yo,siema.;D.Jak tam po świętach?i jak po lanym poniedziałku?ja zostałam zaszczycona wiadrem wody pszesłanym od mojej mamy,najpierw nie wiedziałam o co kaman,a jak już skumałam o co biega byłam cholernie zła ale potem dopadła mnie śmiehcawica;D.A śniadanie wielkanocne było dobre mama narobiła całą lodowkę smakołyków,potem jeszcze każdy pszyniusł jakieś ciasta albo sałatki,i jako że nie zmieściliśmy wszystkiego do lodówy to dużo rozdaliśmy-wszystkiego po trochu;D.A u was jak mineły święta?

A tak wogulę to jak to tych czas strasznie tu pszynudzam żadna notka nie byla jakaś specjalna a były nawet duper nudne,nie było dużo zdjęć i wgl.Więc w zwiąsku z tym postanowiłam zacząć pisać trochę inaczej.
Była bym też wam bardzo gdybyście rozsyłali tego mojego bloga dalej do innych,i sami dali znać że  czasami tu wpadacie,chociaż często nie piszę(ale to się zmieni:-))A tak wogulę to blog został zaszczycony 230-toma wyświetleniami.;).
Dziękuję wam bardzo za tyle wyświetleń.
P.S przepraszam za błędy ale notka pisana na szybko:/.

Piosenka Demi Lovato kturą ubustwiam<3



                                                    Demi Lovato-Give Your Heart a Break


Demi Llovato-Unbroken


Jeszcze raz wam dziękuję<3

1 komentarz:

  1. Uwielbiam Give Your Heart Break .
    Zapraszam do mnie pinkaswag.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń