piątek, 13 kwietnia 2012

Hejoooo.Miałam wczoraj pisać notkę ale mi się nie za bardzo chciało,sorki.Dzisiaj już na szczęście Friday;D, szkolne zgredy mają szczęście że nie zadali nam pracy domowej,bo bym im tak chyba przed nosem orła wywineła;) ale to mnie i tak nie ratuje bo w poniedziałek mam test z matmy,we wtorek mam wolne, a w środe mam test,(to bedzie taki jeden duży test i w tym będzie islandzki,angielski,matematyka i pszyroda).(tak w jednym).i będzie on trwał od 08:15 do 13:00  bez żadej pszery.Ratuje mnie tylko to że to będzie próbny(ten normalny będzie we wrześniu).Ale co ja tu o szkole się produkuję i to jeszcze w piątek.
Ekhem....tak wogule to moja koleżanka z twittera/gg jedzie do "Mam talent"!! wohoooo...cieszymy się;D...Trzymam kciuki Oluś<3 

(P.S. jej blog: http://ola-iwanek.blogspot.com/  YT:http://www.youtube.com/user/TheCrazyOla ) :D

A teraz trochę Muzyyy na rozpoczęcie dobrego weedendu:)

Demi Lovato-Fix A Heart <3



 Justin Bieber-Boyfriend <3


One Direction-One Thing<3



Enjoy,Hope you like it ;D <3
Macie jakieś plany na weekend?

1 komentarz:

  1. Uwielbiam dwie pierwsze piosenki , za trzecią nie przepadam (:
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń