wtorek, 13 marca 2012

Marzenia *_*

YO!! Dzisiaj dostałąm 10 z Islandzkiego normalnie jak zobaczyłam to krzyczeć mi się zachciało;D.But anyways.Na dzisiaj mam temat marzeń,podzielę się moim marzeniem.(oczywiście nie musicie czytać tego co pisze,ale jeśli chcecie to oczywiście zachęcam i liczę też na komentarz o waszych marzenichlub ogulnie)a mianowicie to chciała bym pojechać do jakiegoś studia nagraniowego gdyż ja kocham śpiewać ,według innych mam jakiś tam "talent" wokalistyczny,ale ja tak nie sądze...chociaż chciała bym się jakoś sprawdzić:).Marzy mi się jak wcześniej wspomniełam studio.Zobaczyć te wszystkie guziczki,pszyciski, i ten cudny mikrofom <mmm...>.
A wy jakie maci mażenia ?może coś podobnego do mojego...a może jakieś całkiem inne?
liczę na komętarz.:D





#Paulina. <3

2 komentarze:

  1. Jak zapewne Ci wiadomo, mam takie samo marzenie. :D Taki mikrofon mam, więc już żadna frajda, ale ten stan kiedy coś nagrywasz . :D Mrrrrr Ola luuubić ! :D

    OdpowiedzUsuń