piątek, 30 marca 2012

Wakaaaacjeee:D

Hej.
Niestety nie mam jeszcze zdjęć z czerwonego dywanu. Bo nauczyciel nie dodał na szkolną stronę i nie mam z kąd ich ściągnąć, a ja porobiłam ale wyszły masakrycznie że nawet nie będe ich tu dodawać;/.
Co dziennie mamy coraz bliżej do wakacji,mi się zostało 65 dni szkolnych minus weekendy,to zostało paredzieścia dni szkolnych i wreszcie pszylece do Polski, a najlepsze w tym jest to że lecę sama będe mieszkać u cioci,co się łączy z tym że będą balangi z koleżankami/legami i powrut puźno w nocy.

A wy macie jakieś już plany na wakacje? a może macie jakieś pytania? możecie pytać w komentarzach:)

Chciałam was jeszcze poinformować że założyłam bloga z opowiadaniem o JB.Dzisiaj doałam pierwszą notkę(blog pszejełam od pszyjaciułki).
oto i on:   http://lovestory-about-jbieeebs.blogspot.com/
zachęcam do czytania :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz